Wedstrijden

DTA speelt met één team in de competitie van de Oost-Achterhoek. In deze competitie doen teams mee uit: Aalten, Borculo, Bredevoort, Dinxperlo, Eibergen, Lichtenvoorde, Lintelo, Ruurlo en Winterswijk.
Er wordt één keer per maand gespeeld  op zondagmorgen van 9.00 uur tot 13.00 uur. Alle teams komen dan in actie.  Er wordt uitsluitend gespeeld als dubbelspel in deze competitie.

Er wordt gespeeld in poules van 3 teams. Elk team treft men twee keer op de bewuste zondagmorgen. De winnaar van de poule promoveert naar een poule hoger en de verliezer van de poule degradeert naar een poule lager voor de wedstrijden in de volgende maand.  Dat gebeurt van september tot en met de maand december. Aan de hand van de standen na die wedstrijden verdeelt de competitieleider alle teams over vijf klassen, A-B-C-D en E. De teams spelen dan in twee maanden (maart en april) om het kampioenschap in die klasse.

Het is één van de mooiste en eerlijkste competities aangezien na vier voorrondes een ieder geplaatst wordt in een klasse van zijn of haar niveau.

Het team van DTA 1 bestaat voor de competitie 2018/2019 uit: Ina Radstake en Arnold Arentsen, met als reserve: Wim Klein Entink.

Regionale en landelijke wedstrijden

DTA is aangesloten bij de landelijke Dynamic Tennisbond en kan daardoor ook deelnemen aan regionale en landelijke wedstrijden zoals kampioenschappen.

Daarnaast zijn er landelijke toernooien zoals het Nieuwjaarstoernooi, het krasse knarrentoernooi etc.

Deelname aan al dit soort wedstrijden is geheel vrijblijvend en voor rekening van de deelnemers.