Arald Slijkhuis winnaar voorgifttoernooi 2023

Op 19 december werd het traditionale voorgifttoernooi gehouden. Hierbij konden alle leden (zowel competitiespelers als recreanten) meedoen en wedstrijden spelen met een begin-stand die gebaseerd werd op de speelsterkte. Deze voorgift varieerde van 2-0 bij aanvang van elke game, tot 9-0. Een hele opgave om dan nog te winnen, met games die tot 11 punten gaan! Het toernooi kende daarom zoals gebruikelijk weer een aantal verrassingen. Zo werd het complete team 1 al uitgeschakeld voor de halve finales en haalde Vincent Jansen voor het eerst wel de laatste 4!  De finale werd gespeeld door de 2 teamgenoten van team 2 Arald Slijkhuis en Roel Braamskamp, waarbij Arald na een moeizame start toch de sterkste bleek.

Uitslagen:
1. Arald Slijkhuis