Zafer Zenginer kampioen ATAK

Tafeltennisvereniging ATAK heeft het seizoen afgesloten met de clubkampioenschappen. Zafer Zenginer werd kampioen van ATAK. De finale bij de senioren-B werd gewonnen door Rutger Breuker.
Na een onderbreking van twee jaar, waarin de clubkampioenschappen niet door konden gaan vanwege de Corona-pandemie, kon dit jaar wel worden gespeeld om het kampioenschap.  Titelverdediger Herwin Wensink moest in de halve finale zijn meerdere erkennen in Bert te Lindert (10-12, 7-11 en 9-11). In de andere halve finale won Zafer Zenginer van Gerard ter Horst (11-3, 11-9, 5-11 en 11-2). De finale ging daardoor tussen Zafer Zenginer en Bert te Lindert. Zafer won de finale door drie games achter elkaar in de verlenging in zijn voordeel te beslissen (12-10, 12-10 en 14-12). Daarmee werd hij voor de derde keer kampioen van ATAK.
De finale bij de senioren-B ging tussen Rutger Breuker en Piet Blok. In de poule moesten beide spelers ook al tegen elkaar en toen won Piet. In de finale nam Piet een 2-0 voorsprong , maar Rutger gaf zich niet gewonnen en won alsnog (3-11, 9-11, 11-9, 12-10 en 11-8).
Uitslagen clubkampioenschappen tafeltennisvereniging ATAK 2022:
Senioren-A:
1. Zafer Zenginer