We mogen weer tafeltennissen!

We mogen weer en we kunnen weer tafeltennissen. Vanaf dinsdag 18 januari ben je van harte welkom in sporthal Stationsplein van 19:30 – 22:00 uur. Er gelden voorwaarden onder andere voor het dragen van mondkapjes en het gebruik van het coronatoegangsbewijs.

Na de persconferentie van het kabinet van afgelopen vrijdag mag iedereen binnen en buiten sporten. De volgende regels gelden voor binnensport:

• Een coronatoegangsbewijs is verplicht voor sporters van 18 jaar en ouder.
  • Mondkapjes zijn verplicht voor sporters vanaf 13 jaar op binnensportlocaties, behalve tijdens het sporten.
  • Alleen trainingen en onderlinge wedstrijden tegen spelers van de eigen club zijn toegestaan. Wedstrijden tussen verschillende clubs zijn niet toegestaan.
  • Publiek is niet toegestaan.
  • De kantine is gesloten.
  • Kleedkamers, toiletten en douches zijn open.
  • Sporten in groepsverband is toegestaan. Er is geen beperking in de groepsgrootte.
  • 1,5 meter afstand houden is niet verplicht bij wedstrijden en trainingen als dat door de aard van de sport niet mogelijk is.
  • Houdt je aan de basisregels om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan:
    – Was vaak en goed je handen.
    – Houd 1,5 meter afstand.
    – Blijf thuis bij klachten en laat je direct testen.
    – Zorg voor voldoende frisse lucht.