Actie Rabo ClubSupport

Van 4 oktober tot en met 25 oktober 2021 kunnen leden van de Rabobank stemmen op verenigingen en stichtingen die zij een warm hart toedragen. Iedere stem is geld waard en daarvoor hebben wij jouw hulp nodig! Ook tafeltennisvereniging ATAK doet mee met Rabo ClubSupport, de nieuwe en landelijke naam voor de oude actie Hart voor de Achterhoek!
Via Rabo ClubSupport ondersteunt de Rabobank lokale verenigingen en stichtingen die bij hen bankieren. Leden van de bank mogen drie stemmen uitbrengen op 3 verschillende verenigingen. Hoe meer stemmen een vereniging/stichting krijgt, hoe meer geld er verdiend wordt. Iedereen die lid is van de bank mag meestemmen.
Ken jij mensen die lid zijn van de Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek? Het zou fantastisch zijn als jij en jouw familie, vrienden en kennissen tussen 4 en 25 oktober hun stem op tafeltennisvereniging ATAK uitbrengen.
Wij willen dit geld besteden aan het onder de aandacht brengen van de tafeltennissport aan leerlingen van de Aaltense basisscholen door middel van het organiseren van een toernooi voor kinderen van groep 5 t/m 8.

Jouw stem is geld waard!
Kom in actie en steun tafeltennisvereniging ATAK!

Doe mee en spek onze kas!
Ben jij klant én lid van Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek? Stem dan tussen 4 en 25 oktober op ATAK door:
– inloggen via app of website (internetbankieren)
– ga onder ‘Service’ naar ‘Zelf regelen’ en vervolgens ‘Mijn lidmaatschap’
– klik op Rabo ClubSupport
Om te kunnen stemmen heb je geen code meer nodig.