Floris ter Haar winnaar TAB-toernooi

Tafeltennisvereniging ATAK organiseerde vorige week het jaarlijkse TAB-toernooi voor leerlingen van groep 5 t/m 8 van de Aaltense Basisscholen. Floris ter Haar won dit jaar de hoofdprijs.
In de gymzaal aan de Dalweg begonnen de deelnemers eerst met poulewedstrijden, waarna de spelers met de meeste punten zich plaatsten voor het hoofdtoernooi en de anderen verder gingen in het troostoernooi. Na enkele spannende wedstrijden, waarbij de winnaar pas in de beslissende derde game bekend was, werd de finale van het hoofdtoernooi uiteindelijk gespeeld tussen Floris ter Haar en Marit Westerveld. De eerste game van een duidelijke overwinning voor Floris (11-5). De tweede game was spannend, maar werd ook door hem gewonnen met 13-11 (na 10-11 achterstand). Daarmee werd Floris ter Haar de winnaar van het TAB-toernooi 2020 (Tafeltennis Aaltense Basisscholen). De eerste prijs van het troosttoernooi werd gewonnen door Roos Jansen. Zij versloeg in de finale Eljasas Nanson met 2-1 (7-11, 12-10 en 11-8).

Uitslag Hoofdtoernooi:

1. Floris ter Haar