Voorjaarscompetitie 2019 – ronde 10

Het eerste team van tafeltennisvereniging Atak is in de laatste wedstrijdronde kampioen geworden in de 1e klas! Tegen de nummer 2 (2 punten minder) kwam team 1 op 4-1 achterstand. Knap terug tot 4-4 om gelijk te eindigen. Herwin Wensink, Bert te Lindert en Zafer Zenginer, die zijn 3 partijen won, behielden de voorsprong van 2 punten, goed voor de titel! Atak 2 speelde tegen de kampioen en kwam verrassend met 5-0 voor. In het tweede deel werd 1 partij gewonnen, een kleine zege. Het al kampioen zijnde team 3 behaalde weer een grote overwinning, waarbij invaller Rutger Breuker zijn 3 partijen won. Atak 4 speelde zich in de laatste ronde definitief veilig. Na snel op 5-0 voor werd het een ruime winst. Wim Onnink scoorde 3 keer en in het dubbel.

Uitslagen: Hutaf-Atak 1 5-5 Atak 2-Attv 6-4 Hercules-Atak 3 1-9 Tian-Atak 4 2-8