Voorjaarscompetitie 2018 – ronde 4

In de tafeltennisgroep van Atak 1 staan vier teams met 12 tot 15 punten heel dicht bij elkaar. Spannend. Door een nederlaag met maar 2 gescoorde punten staat ATAK 1 voor even laatste. Team twee speelde tegen de nummer twee op de lijst met één punt minder. Na 3-1 voor kwamen ze met 5-4 achter. In de laatste partij kwam het gelijkspel tot stand. Boven hen staat nog een team met vijf punten meer en met een wedstrijd meer gespeeld. Dit om de spanning nog te vergroten. Atak 3 verloor na 1-1 alle partijen, opnieuw een grote nederlaag. Dit moet de tweede helft beter. Door een ruime zege staat team vier nu met tien punten voorsprong op de nummer twee bovenaan. Zij liggen na vier wedstrijdrondes al op kampioenskoers! Uitslagen: Arena-Atak 1 8-2, Atak 2-Attv 5-5, Wehl-Atak 3 9-1, Atak 4-Bredevoort 9-1.